Thursday 25 October 2012

PRODUK KOSMETIK DAN PENJAGAAN DIRI BEAUTYFRENZ



PRODUK BEAUTYFRENZ




PRODUK KOSMETIK

  1. Compact Powder SPF 25
RM 25.00

Bedak padat yang mempunyai pelindung SPF 25 yang melindungi kulit muka anda dari sinaran matahari serta Ultra Ungu yang membahayakan kulit di samping mempunyai kandungan yang kaya dengan Vitamin E. Kulit muka anda akan kelihatan segar sepanjang hari. 

Kandungan Istimewa

1. Pelindung SPF 25
2. Minyak Zaitun
3. Vitamin E 


2. Magic Colour Lipstick:
RM 20.00

Lipstick yang mempunyai wangian mangga dan mengandungi warna ‘Magik’ iaitu warnanya mengikut warna darah dan kepekatan warna berbeza bagi setiap individu. Pada yang mempunyai masalah bibir kering, merekah, gatal-gatal, pedih dan pecah, anda amat-amat disyorkan untuk mencuba produk istimewa ini. InsyaAllah, masalah bibir akan beransur pulih. Banyak testimoni menarik yang boleh dikongsikan bersama. ツ

Kandungan istimewa:-
1. Ekstak Gamat
2. Ektrak Aloe Vera
3. Minyak Zaitun
4. Minyak Biji Bunga Matahari   



3. Lime Balm

RM20.00
 
Merupakan pelembab bibir dengan wangian limau, mempunyai kandungan lembapan yang tinggi selain juga mempunyai ekstrak dari
gamat, aloe vera, minyak zaitun dan minyak biji bunga matahari. Kandungannya yang hampir sama seperti kandungan Magic Colour Lipstick. Yang hanya membezakan adalah lipbalm ini tidak mempunyai sebarang warna yang sesuai juga digunakan oleh lelaki.

Kandungan Istimewa

1. Ekstak Gamat
2. Ektrak Aloe Vera
3. Minyak Zaitun
4. Minyak Biji Bunga Matahari   





PRODUK BODY CARE


1. Shower Gel Floral
RM12

2. Shower Gel Aqua
RM12

Gel mandian yang tidak meninggalkan lekit selepas mandi. Ianya dirumus khas mempunyai ektrak gamat dan aloe vera yang menyegarkan dan membersihkan tubuh malah sesuai pada yang mempunyai gatal-gatal ringan. Mempunyai dua variasi wangian istimewa berbeza mengikut pilihan anda iaitu ‘Floral Moist’- warna merah jambu dan ‘Aqua’- warna biru.

Kandungan Istimewa
1. Ekstak Gamat
2. Ektrak Aloe Vera




3. Talcum Powder
  RM6.90
Bedak talkum yang istimewa kerana mempunyai kandungan extrak Gamat yang amat sesuai untuk seisi keluarga. Ianya diadun untuk membantu memberikan keselesaan, kesegaran dan rasa lembut pada kulit. Ia sesuai dipakai di semua bahagian badan. Ia juga sesuai untuk semua peringkat umur dan yang mempunyai masalah kulit. Malah mampu untuk melegakan ruam dan gatal ringan insyaAllah.
Kandungan Istimewa
1. Ekstak Gamat




4. Hair Shampoo
RM7.90
Mengandungi kandungan  ektrak lemon dan serai wangi sebagai bahan istimewanya. Kandungan lemon yang bersifat antiseptik yang dianugerahkan oleh Allah yang kaya dengan Vitamin C, memberikan kelebihan untuk merawat kulit kepala dan lebih mudah untuk menanggalkan sel mati. Ia bertindak terus menyerap ke permukaan kulit kepala dan memberikan kelembapan yang lebih lama. Serai Wangi pula mempunyai aroma wangian asli yang 'mendamaikan' selain mempunyai kelebihan yang tersendiri iaitu memberikan kesegaran pada kulit kepala. Malah dapat melegakan sengal-sengal dan sakit kepala insyaAllah.

Kandungan Istimewa:
1. Ektrak Lemon
2. Ektrak Serai Wangi
  

Untuk membuat pesanan sila klik di sini 

>>  Borang Pesanan . Terima Kasih :)




berminat ?
sila hubungi  call/whatApps/Sms
ASMi : 019- 222 9255 
email: nurwasimah@yahoo.com

# Postege: Rm6 (semenanjung)
RM8 (sabah & Serawak)
# COD sekitar (bt 9-bt 18-Sg Lui-Sg Congkak, Hulu Langat)

No comments:

Post a Comment